Daţi-mi-o

E sfârşitul lui martie şi eu degrabă am pretestări şi vreo 2 concursuri.Ar trebui să pun mâna pe carte.Siguuur.În loc să fac ceea ce ar trebui să fac,eu absentez de la ore,instalând aparatura pentru diverse activităţi ale profesorilor,asist la câte şi mai câte evenimente lipsite de importanţă,stau pe afară,în loc să stau în clasă.Vin acasă şi mă uit la seriale,la basketball,stau pe Facebook sau Tumblr,dorm şi crăp alimente.Mă stresează,dar oricum leneş rămân.Numai 2 lucruri productive fac şi eu într-o săptămână:mai merg la sală şi mai scriu câte ceva.”Caut motivaţie.”:o frază destul de stupidă,voi ce ziceţi?Şi unde,dracului,o cauţi,boule,dacă motivaţia eşti tu însuţi?Ia-te în mâini şi foc la ghete!!!

Îmi spun eu mie acum..

5 thoughts on “Daţi-mi-o

  1. da sa iti mai dau o scuza dc nu te poti motiva :
    societate ne demotiveaza, ne izgoneste orice dorinta de a lucru, sau de a participa in cursa dupa bani sau de a ne inrola in turma robiei. Deci nici bacul nu prea vedem de ce l-am da….

  2. Te inteleg bine… Am similara situatie, doar ca BACul nu imi rasufla in ureche :)) Atit activitate neconcreta, lipsita de sens, pe cind STII ce vreai si ce trebuie sa faci,oricum,instead of that,… lenevie,neorganizare.

Leave a comment